BLACK FRIDAY 35 % na vše s kódem BLACK35

Nejčastěji kladené otázky (FAQ) - EcoXzone

1) Jaké produkty EcoXzone nabízí?
EcoXzone nabízí přírodní čisticí prostředky pro domácnost s obsahem prebiotik, fermentovaných rostliných extraktů a mořské řasy, které jsou šetrné k lidem, povrchům i domácím mazlíčkům.

2) Jsou produkty bezpečné pro děti a domácí mazlíčky?
Ano. Naše čističe jsou vytvořené tak, aby byly maximálně šetrné a vhodné pro běžné domácnosti - včetně těch se zvířaty a malými dětmi.

3) Obsahují vaše produkty toxické látky?
Ne. Nepoužíváme agresivní chemii, syntetické látky, které dráždí pokožku, ani zbytečná aditiva. Stavíme na přírodních aktivních látkách a prebiotické péči o povrchy.

4) Co znamená, že čističe obsahují prebiotika
Prebiotika podporují dobrou mikrobiální rovnováhu (mikroflóru) na povrchu a pomáhají udržovat prostředí zdravější a přirozeně čisté. (Prebiotika = ,,potrava" pro prospěšné mikroorganismy).

5) Jak rychle odešlete moji objednávku?
Objednávky zpracováváme každý pracovní den a standardně odesíláme do 24 - 48 hodin.

6) Jaké způsoby doručení nabízíte?
Aktuálně nabízíme doručení přes:

  • PPL
  • Balíkovna
  • Zásilkovna ( doručení na Slovensko)

7) Mohu si zboží vyzvednout osobně?
Ano. Osobní vyzvednutí, je možné po předchozí domluvě.

8) Jak mohu zaplatit?
Podporujeme běžné platební možnosti 

  • Online platba kartou
  • rychlým bankovním převodem
  • Apple Pay / Google Pay
  • Klasický převod na účet

9) Co když mi příjde balíček poškozený?
Pokud je zásilka poškozená, ihned nás kontaktujte na info@ecoxzone.cz a připojte fotografii balíčku. Reklamaci vyřešíme rychle a vstřícně. 

10) Jak mám produkty používat?
Každý produkt má na etiketě přesný návod k použití. Obecně platí: nastříkat - nechat působit - otřít. 

11) Jsou vaše produkty testované na zvířatech?
Ne. Produkty ani suroviny nejsou testované na zvířatech.

12) Mohu produkty používat i v domácnostech s alergiky?
Ano, naše čističe jsou šetrné k pokožce a neobsahují dráždivé látky. 

13) Obsahují vaše produkty parfemaci?
Používáme přírodní aromatické složky.

14) Je možné objednat větší množstí do firmy?
Ano, poskytujeme velkoobchodní spolupráce i zakázkovou výrobu. Napište nám na info@ecoxzone.cz

15) Jak probíhá reklamace?
Stačí nám napsat e-mail a situaci společně vyřešíme. Reklamace vyřizujeme rychle, férově a bez zbytečných průtahů.

16) Jak vás mohu kontaktovat?
Napište nám na e-mail info@ecoxzone.cz nebo volejte na +420 776 321 020. Rádi Vám poradíme.